De eQuse Office Addin

Naadloze integratie met Microsoft Office

Vereenvoudig uw documentenbeheer

De eQuse Office Add-in is een extensie voor Microsoft Word, Excel en Powerpoint waarmee eQuse gebruikers op efficiëntere wijze hun bestanden en documenten kunnen beheren. Plaats eenvoudig bestaande of nieuwe documenten van uw vaste schijf in eQuse of gebruik de eQuse Office Add-in om snel even een document te herzien en als nieuwe versie op te slaan.

  • Vanaf €4,10 per maand
  • Vanuit Word, Powerpoint of Excel direct bestanden opslaan in eQuse
  • Versiebeheer van documenten
  • Eenvoudig aanpassen van bestanden die reeds in eQuse staan

De eQuse Office Add-in installeren

Lees de instructies voor de eQuse Office Add-in installatie op ons klantportaal. De stap voor stap instructies zullen u probleemloos door het installatie proces leiden.  Lees verder

De Office Add-in leren gebruiken

Bekijk de gebruikershandleiding in ons Klantportaal en leer optimaal gebruik maken van de eQuse Office Add-in. Lees verder