Klantportaal

Ben jij nieuw met het eQuse kwaliteitssysteem of een ervaren gebruiker?
Ons klantportaal heeft voor iedere gebruiker de juiste informatie.

Direct naar het klantportaal

Schaalbaar groeimodel

Door “klein te beginnen” is het mogelijk om in korte tijd een management cyclus en kwaliteitssyteem in een organisatie te starten en aan de gang te houden.

Hieronder vind je een overzicht over welke onderwerpen onder andere behandelt worden in het klantportaal.

  • Snelstart beschrijft in het kort de stappen die worden genomen bij de eerste inrichting van eQuse Indicate.
  • Per stap wordt verwezen naar hoofdstukken onder Aan de Slag.
  • Eenmaal onderweg kan het geheel steeds een stukje uitgebreider en verfijnder gemaakt worden door meerdere modules en functionaliteiten te benutten en te omarmen. Uitgebreide informatie en tips voor het verder inrichten en gebruiken van eQuse Indicate vindt u onder Meer Leren.

Aansturing van meerdere vestigingen

Door middel van een paraplustructuur is het mogelijk om meerdere vestigingen (accounts) centraal te beheren. Binnen het account van een vestiging ontstaat dan een mix van centrale en vestiging specifieke onderdelen. Zie Centrale Aansturing voor meer informatie en tips over centrale aansturing.

Heb je alsnog vragen?

Mocht je toch nog vragen hebben na het bekijken van onze klantportaal, dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met onze deskundige technische helpdesk.

Meer informatie